رییس سازمان مرکزی درارتباط تصویری زنده با مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان ها:
🔸در عصر ارتباطات یکی از ابزارها در راهبری نهادها و سازمان ها، استفاده از تکنولوژی و فناوری اطلاعات است که روابط عمومی های سازمان نظام مهندسی به عنوان یک سازمان دانشی، بایستی در این موضوع پیشگام و پیشقدم باشند.
🔸فرهنگ سازی در استفاده بهینه از فضای مجازی برای مدیریت، اجرا و پیگیری امور، از اولویت های کاری مدیران روابط عمومی باشد.
🔸سازمان نظام مهندسی به عنوان یک سازمان مردمی و متکی به ظرفیت های بخش خصوصی به دنبال استقرار و اجرای برنامه های خود در بستر احتماعی می باشد.
🔸بازوی پیشبرنده، پیشران و تبیین کننده سیاست ها و برنامه های سازمان، روابط عمومی باشد که با همراه کردن تمامی ذینفعان می تواند به اجرای سیاست ها و برنامه های سازمان که سهم بری دانش از تولید، اشتغال دانش مزدمحوری و توسعه برنامه های مهارت آموزی از جمله آنها می باشند، کمک شایانی نماید.
🔸مراکز مهارت آموزی و توان افزایی و انتقال دانش و اطلاعات کشاورزی که همکار سازمان در اجرای برنامه های مهارت آموزی می باشند، بایستی به عنوان خیرین آموزشی و خیرین اجتماعی به جامعه معرفی شوند چرا که ارزش کار این مراکز کمتر از خیرین مدسه ساز نیست.