انتخاب نماینده جدید دولت در هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان

جلسه هم اندیشی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ با حضور مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره صندوق، رئیس و مدیران سازمان جهاد کشاورزی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، مدیر و مسئولان سازمان تعاون روستایی، جمعی از مدیران شرکت‌های مادر تخصصی، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره صندوق منابع طبیعی و مدیر عامل اتحادیه دامداران استان اصفهان در محل دفتر صندوق برگزار گردید.

در ابتدای جلسه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد صندوق استان اصفهان توسط خانم سلامی مدیر عامل صندوق ارائه و سپس در مورد راهکارهای افزایش بهره وری صندوق و توسعه فعالیت های آن، همفکری و تبادل نظر صورت گرفت.

مهندس علیزاده مقدم رئیس محترم هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ضمن اشاره به تقارن زمان جلسه با روز جهانی غذا از زحمات ۵/۴ میلیون نفر کشاورز و بیش از ۸۵۰۰ تشکل که در تامین امنیت غذایی کشور زحمت می کشند قدردانی وپیرامون موضوع جلسه و توسعه فعالیت‌های صندوق جهت افزایش سرمایه و کمک هر چه بیشتر وموثر تر در حوزه بخش کشاورزی راهکارهایی را پیشنهاد نمود.

در ادامه مهندس مرادمند رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی، مسئولین صندوق و سازمان تعاون روستایی و دیگر حاضران در جلسه هر کدام نقطه نظرات خود راجع به عملکرد صندوق و راهکارهای کمک به پیشرفت وتوسعه فعالیت‌های صندوق در ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به تشکل‌های عضو ارائه نمودند.

در پایان جلسه مراسم تودیع و معارفه نماینده جدید دولت در هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان برگزار و طی آن از نماینده قبلی آقای مجید امینی تشکر و قدردانی و آقای علی دهقانی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد بعنوان نماینده جدید معرفی شد.