کارگاه آموزشی و توجیهی نحوه کار با سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، با هدف بهبود ارایه خدمات به بهرهبرداران و متقاضیان فعالیت در بخش کشاورزی، طی روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۲۵ و ۲۶ تیر ۱۴۰۱ با حضور مدیران و کارشناسان مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی چند منظوره استان اصفهان برگزار شد.
در این جلسه کارشناسان مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان نسبت به آموزش نحوه پذیرش و ثبت درخواست متقاضیان در سامانه امور اراضی اقدام نموده و به سوالات مطرح شده توسط مدیران و کارشناسان مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در زمینه امور مرتبط با فعالیتهای امور اراضی پاسخ دادند.
شایان ذکر است سامانه پنجره واحد مدیریت زمین برای نخستین بار در کشور به صورت پایلوت در استان اصفهان راهاندازی شده و با پیگیریهای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، هماکنون از طریق مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در حال ارایه خدمات در این حوزه میباشد.