برگزاری آیین استقرار مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی باغبان سبز کاشان در مرکز جهاد کشاورزی جوشقان قالی و کامو

به گزارش روابط عمومی سازمان، در تقارن با هفته جهاد کشاورزی، آیین استقرار و آغاز بکار مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی باغبان سبز کاشان در مرکز جهاد کشاورزی جوشقان قالی و کامو برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشان، مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی، شهردار جوشقان، رییس و نایب رییس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولان محلی، کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان و همچنین بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان کاشان برگزار شد، علی محلوجی؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشان ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان و مدعوین مراسم، هفته جهاد کشاورزی را تبریک گفت و در خصوص برنامه فعال‌سازی مرکز جوشقان قالی توضیحاتی ارایه نمود.

در ادامه مهندس اکبری؛ مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان، در خصوص هماهنگی‌های انجام شده به منظور استقرار مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در محل مراکز جهاد کشاورزی دولتی با هدف فعال‌ و پویا‌سازی این مراکز و به تبع آن ارایه هر چه بهتر خدمات فنی-مهندسی و تخصصی به بهره‌برداران بخش کشاورزی، توضیحاتی ارائه نمود و خواستار همکاری هرچه بیشتر مسوولان شهرستان و بخش با مراکز مذکور شد.

در پایان این مراسم خانم مهندس عباسی مدیرعامل مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی باغبان سبز در خصوص اهداف و برنامه‌های خود در این مرکز توضیحاتی را بیان کرد.

لازم به ذکر است مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی با اخذ مجوز فعالیت رسمی از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و با هدف ارایه مشاوره تخصصی در بخش کشاورزی و همچنین انجام مراحل قانونی ثبت درخواست، تشکیل پرونده و پیگیری صدور مجوزها و پروانه‌های فعالیت تولیدی درخواستی از طرف بهره‌برداران و تولیدکنندگان حوزه کشاورزی؛ در سطح شهرستان، شهر و دهستان در سراسر استان اصفهان مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی می‌باشند.