برگزاری دوره آموزشی سامانه مانیتورینگ آفت‌کش‌ها و مجموعه قوانین حفظ نباتات ویژه کارفرمایان و مسوولان فنی واحدهای گیاه‌پزشکی شهرستان اصفهان

به گزارش روابط عمومی سازمان، دوره آموزشی سامانه مانیتورینگ آفت‌کش‌ها و مجموعه قوانین حفظ نباتات ویژه کارفرمایان و مسوولان فنی واحدهای گیاه‌پزشکی شهرستان اصفهان با حضور ۹۸ نفر از کارفرمایان و مسوولان فنی داروخانه‌های گیاه‌پزشکی شهرستان اصفهان و با همکاری مدیریت حفظ نباتات استان، در محل سالن جلسات مرکز آموزش صارمیه سازمان جهاد کشاورزی اصفهان برگزار شد.

گفتنی است در ابتدای این دوره آموزشی مهندس علی شریفی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی ودکتر باقری مدیر حفظ نباتات استان در خصوص اهمیت و حساسیت حوزه سموم و لزوم پایش حداکثری و ثبت تراکنش‌ها به منظور پیشگیری از عرضه خارج از شبکه و حفظ سلامت مردم مطالبی را بیان داشتند.

در ادامه مهندس حاتمی مسوول کنترل سموم واحدهای گیاه‌پزشکی استان به بیان وظایف مسوولان فنی، قوانین مرتبط با سموم‌ منقضی، قاچاق و ممنوعه و آموزش ثبت تراکنش‌های مالی در سامانه مانیتورینگ پرداخت.

سپس دکترعربیان کارشناس قضایی اداره کل تعزیرات استان نیز قوانین تعزیراتی مرتبط با داروخانه‌های گیاه‌پزشکی را برای حاظران در جلسه تشریح نموده و در این خصوص بحث و تبادل نظر انجام شد .

در پایان این جلسه 3 ساعته نیز مهندس حبیبی کارشناس بازرسی و تنظیم بازار استان به ارایه مطالبی در خصوص ثبت انبار در سامانه جامع انبارها پرداخت.

شایان ذکر است در این دوره آموزشی سوالاتی پیرامون قیمت‌گذاری نهاده‌ها و مباحث فروش توسط شرکت‌کنندگان در جلسه مطرح و توسط مسوولان مربوطه پاسخگویی انجام شد.