برگزاری کارگروه گل‌خانه و محصولات گل‌خانه‌ای سازمان

روز دوشنبه مورخ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ کارگروه گل‌خانه و محصولات گل‌خانه‌ای سازمان با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌کارآفرینی،  عضو شورا و رییس کارگروه و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوص در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهندس بقایی؛ معاون برنامه‌ریزی سازمان با اشاره به ظرفیت عظیم کارشناسان و متخصصان عضو سازمان ابراز داشت: برگزاری کارگروه‌های تخصصی مصوب پنجمین دوره شورای سازمان؛ فرصت مغتنمی برای مرتفع شدن مشکلات فنی و مهندسی بخش کشاورزی و به تبع آن پیشبرد اهداف سازمان می‌باشد.

وی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در سال‌های اخیر با سامان‌دهی و سازمان‌دهی سه گروه مهندسان مشاور، مهندسان ناظر و پیمانکاران نظام گل‌خانه‌ای، زمینه‌های پیاده‌سازی استانداردهای لازم به منظور ساخت سازه‌های ایمن و مطابق با مفاد مندرج در آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های نظام گل‌خانه‌ای را فراهم آورده است.

مهندس موسویان؛ عضو شورای سازمان و رییس کارگروه نیز ضمن تشکر از حضور اعضای محترم در این جلسه با بیان توافقات صورت پذیرفته بین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و مدیریت شعب بانک کشاورزی تاکید کرد؛ با پیگیری­های سازمان و همکاری بانک کشاورزی آزادسازی اقساط تسهیلات بانکی از طریق انعقاد قرارداد کارفرما با پيمانکاران دارای پروانه اشتغال و پس از تایید ضوابط فنی احداث سازه؛ از سوی مهندسان ناظر نظام گل­خانه­اي صورت خواهد پذیرفت و از این طریق جایگاه حقوقی اعضای دارای صلاحیت سازمان تقویت شده است.

لازم به ذکر است در این جلسه تصمیماتی درخصوص سامان­دهی و سازمان­دهی گروه­های نصاب همکار پیمانکاران احداث سازه­های گل­خانه­اي در استان اصفهان اتخاذ شد.