پیام تبریک رییس سازمان به مناسبت بیست و سومین سالروز تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

به گزارش روابط عمومی سازمان، مهندس ایرج حیدری؛ رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در پیامی بیست و سومین سالروز تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را خدمت اعضای محترم و پرتلاش سازمان و تمامی متخصصان حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست کشور تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

سوم تیر ماه سالروز تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، برگ زرینی در تاریخ تصمیم‌گیری‌ها و مصوبات کلان مجلس شورای اسلامی میباشد.

با تصویب قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در سال 1380؛ تولید محصولات کشاورزی و به تبع آن تأمین امنیت غذایی کشور عزیزمان ایران به دست توانای مهندسان، متخصصان و پژوهشگران بخش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست سپرده شد تا این مهم به صورت کاملاً هدفمند، نظاممند و سازمان یافته انجام گیرد.

اینجانب بیست و سومین سالروز تاسیس سازمان را خدمت یکایک اعضای محترم و پرتلاش سازمان تبریک و تهنیت عرض کرده؛ امید است با استفاده حداکثری از ظرفیتها و پتانسیلهای مردمی و همچنین بهرهمندی از دانش به عنوان مهمترین و کارآمدترین ابزار در تولید محصولات کشاورزی در بالاترین سطح کمی و کیفی، در تحقق شعار سال و دستیابی به جهش تولید گامهای مؤثری برداشته شود.

در پایان از درگاه خداوند قادر متعال برای یکایک مردم عزیز ایران بالاخص جامعه بزرگ مهندسان و متخصصان کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست سلامتی، عافیت، توفیق و بهروزی آرزومندم.

ایرج حیدری
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
استان اصفهان