پیام تبریک رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در پیامی این روز را به رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در بخش کشاورزی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سنم، در بخشی از پیام تبریک مهندس حجت‌اله علیمحمدی آمده است: بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل‌داران توسعه‌ی آگاهی که با ‌بکارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع‌رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکار ناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

در این پیام آمده است: روابط عمومی به مثابه آینه تمام نمای انتظارات و مطالبات برحق مردم، از سازمان‌ها و نهادهایی است که برای خدمت به آن‌ها، تکوین و سازمان یافته‌اند و این موضوع در بخش کشاورزی اهمیت دو چندان دارد.

اینجانب فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، هفته روابط عمومی و ارتباطات را به دست اندرکاران ساعی و پُر‌تلاش عرصه اطلاع‌رسانی بخش کشاورزی به ویژه وزارت جهادکشاورزی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برای تمامی عزیزان، توفیقات روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس اطلاع‌رسانی، آرزو می‌کنم.