کسب رتبه نخست استان اصفهان در تعداد دوره‌های آموزشی برگزار شده در سامانه آموزش سازمان از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ تا ۱۴۰۰/۰۲/۱۱

بر اساس گزارش منتشر شده توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، استان اصفهان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ در مقایسه با سایر استان‌های کشور، رتبه نخست تعداد دوره‌های آموزشی برگزار شده در سامانه آموزش سازمان را به خود اختصاص داده است، به نحوی که ۲۱درصد دوره‌های آموزشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، توسط سازمان استان اصفهان محقق شده است.

اعضای محترم سازمان می‌توانند برای اطلاع از دوره‌های در حال برگزاری و ثبت‌نام در دوره‌های برنامه‌ریزی شده، از طریق سامانه سانکا به نشانی https://sanka.agrieng.org با ورود به سامانه آموزش اقدام نمایند.

همچنین سایر علاقه‌مندان (غیرعضو) به حضور در دوره‌های آموزشی می‌توانند از طریق سامانه مدیریت جامع آموزش به نشانی https://lms.agrieng.org نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی مورد نظر اقدام نمایند.

لازم به ذکر است دوره‌های آموزشی مهارت‌محور نیز با همکاری مراکز مهارت‌آموزی و توان‌افزایی همکار سازمان به صورت مستمر در حال برگزاری است و علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌های آموزشی می‌توانند با معاونت آموزشی و فنی سازمان به شماره تماس ۰۳۱۳۷۸۱۵۳۶۰ الی ۴ داخلی ۱۱۴ و ۱۰۴ تماس حاصل فرمایند.