رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان: سازمان غذا و دارو به مسوولان فنی واحدهای صنایع غذایی توجهی ندارد

مهدی تقی‌پور؛ رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان روز سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ در گفتگو با روابط عمومی سازمان با انتقاد از عملکرد سازمان غذا و دارو در مواجهه با مسوولان فنی واحدهای صنایع غذایی گفت: سازمان غذا و دارو به مسوولان فنی واحدهای صنایع غذایی توجهی ندارد.

وی افزود: نقش مسوولان فنی صنایع غذایی صرفا نقش توصیه‌ای نیست بلکه مسوولیت ایشان نظارت بر فرایند تولید کارخانجات فرآوری محصولات کشاورزی و صیانت از سلامت غذای کشور است.

مهدی تقی‌پور خاطر نشان کرد: با توجه به مسوولیت خطیری که بر عهده مسوولان فنی واحدهای صنایع غذایی است،

قطع ارتباط مالی کارشناس و کارفرما

متناسب سازی حقوق پایه با شرح خدمات کارشناسی

متناسب سازی رتبه و پروانه اشتغال کارشناس با سطح‌بندی کارخانه به منظور ایجاد امنیت شغلی

از بدیهی‌ترین و مهمترین حقوق این کارشناسان است که علی‌رغم توصیه‌های فراوان، سازمان غذا و دارو تاکنون به آن هیچ‌گونه توجهی نداشته است.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان با اشاره به این‌که این سازمان به پشتوانه قوانین متقن، بارها آمادگی کامل خود را برای سازمان‌دهی، سامان‌دهی و احقاق حقوق کارشناسان و مسوولان فنی صنایع غذایی به صورت کتبی به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرده است، از این‌که قریب به یک سال پیگیری سازمان برای برگزاری نشستی با معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بی‌پاسخ مانده است، ابزار تاسف کرد و افزود: این معاونت حتی برای مکاتبات استانداری اصفهان در خصوص جایگاه قانونی پروانه اشتغال کارشناسان کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست و لزوم اجرای قوانین مربوطه نیز اهمیتی قایل نبوده است.

لازم به ذکر است، روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان پیگیر پاسخگویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این خصوص می‌باشد.