جلسه هم اندیشی در خصوص سامان دهی نصابان و تجهیزکنندگان گل خانه های استان اصفهان

روز چهارشنبه مورخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ جلسه هم‌اندیشی در خصوص سامان‌دهی نصابان و تجهیزکنندگان گل‌خانه‌های استان اصفهان در محل سازمان برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست مهندس بقایی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌کارآفرینی سازمان و با حضور جمعی از مدیران عامل شرکت‌های پیمانکار سازه گل‌خانه استان و همچنین نمایندگان انجمن صنفی کارفرمایی سازندگان و تجهیزکنندگان گل‌خانه استان اصفهان تشکیل شد، مهندس بقایی ضمن تبریک سال نو ابراز داشت: در سال جدید و به منظور تحقق شعار سال مقام معظم رهبری؛ توسعه کشت‌های گل‌خانه‌ای با تکیه بر تکنولوژی‌های جدید و بر اساس استانداردهای روز، به عنوان یکی از اهداف اصلی سازمان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: رسالت اصلی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان بزرگترین تشکل حرفه‌ای غیر دولتی کشور در بخش کشاورزی، افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی بر پایه دانش محوری و با تکیه بر اصول فنی-مهندسی می باشد.

در ادامه مهندس موسویان عضو شورای سازمان و یکی از فعالان بخش گل­خانه­ای استان اصفهان ابراز داشت: یکی از الزامات دست‌یابی به گل‌خانه‌هایی با استاندارد های جهانی؛  آموزش نصابان همکار پیمانکار ساخت سازه‌های گل‌خانه‌ای و آشنایی ایشان با اصول و قوانین ابلاغی توسط وزارت جهادکشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی می باشد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه مقرر شد سرفصل های آموزشی مورد نیاز برای ارایه به نصابان همکار پیمانکار ساخت سازه­های گل­خانه­ای، توسط نمایندگان شرکت­های پیمانکار ساخت سازه مشخص شده و توسط سازمان، به انجمن صنفی کارفرمایی سازندگان و تجهیز کنندگان گل‌خانه استان ابلاغ شود.