انتصاب سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان

علی درویشی با حکم رییس سازمان به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان منصوب شد.

در متن حکم رییس سازمان آمده است:

جناب آقای علی درویشی
با سلام و احترام
نظر به مجوز شماره ۲۶۱۴/۰۰/س/ن مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ رییس محترم سازمان مرکزی و با عنایت به تعهد، سوابق خدمتی و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان “سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان” منصوب می‌شوید.

شایسته است ارتقای شاخص‌های کیفی و کمی امور اداری و مالی، توسعه‌ی ارتباطات و افزایش تعامل با دستگاه‌های اجرایی در سطح استان به منظور پیگیری تحقق کامل و دقیق قوانین و مقررات مالی سازمان و سامان‌دهی امور رفاهی کارکنان و اعضا در اولویت برنامه‌های کاری جناب عالی منظور شود.

امید است با توکل به خداوند متعال با جدیت و برنامه‌محوری و جلب مشارکت همکاران و اعضای سازمان در تحقق اهداف و رسالت‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، موثرتر از گذشته گام بردارید.

شایان ذکر است رییس سازمان مرکزی با اشاره به وظایف ذاتی حوزه اداری و مالی به عنوان واحد پشتیبان و فرابخشی در سازمان و با توجه به ایفای نقش‌های جدید از جمله پیگیری برای تحقق اهداف مندرج در تبصره (۳) ماده (۸۳) و تبصره (۸۵) آیین‌نامه قانون تاسیس سازمان، تغییر عنوان مدیریت اداری و مالی به سرپرستی معاونت اداری و مالی را در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ به کلیه استان‌های کشور ابلاغ کرده است.