پیام تبریک رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان به مناسبت آغاز هفته دولت

مهندس ایرج حیدری؛ رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همکاران محترم در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی و همچنین عزیزان خدوم در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:
بی تردید؛ خدمت صادقانه و تلاش خستگی‌ناپذیر در جهت گره‌گشایی و رفع مشکلات جامعه و خلق خداوند، جزء پسندیده‌ترین خصایص انسانی بوده و در این میان بزرگ‌مردان و شیرزنان سرزمین عزیزمان ایران همواره پیشتاز میدان‌های خدمت‌رسانی بوده و خواهند بود.

در این برحه برای دولت چهاردهم که به نام «دولت وفاق ملی» مزین شده است، آرزوی توفیق و سربلندی در خدمت‌رسانی و دستیابی به پیشرفت در عمران و آبادانی بیش از پیش میهن عزیز و کهنمان ایران می‌نماییم.

در پایان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، هفته دولت و روز کارمند را خدمت یکایک این عزیزان بویژه همکاران محترم در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی و همچنین عزیزان خدوم در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تبریک و تهنیت عرض کرده؛ از خداوند باری‌تعالی برای تمامی خدمت‌گزاران به این آب و خاک سلامتی، به‌روزی، توفیق و عاقبت بخیری مسئلت می‌نمایم.