دیدار با معاون قضایی رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان و عضو هیات بدوی انتظامی سازمان

به گزارش روابط عمومی سازمان، صبح روز سه‌شنبه مورخ ۶ شهریور ۱۴۰۳ رییس، معاون اداری و مالی و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان، با معاون قضایی رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان و عضو هیأت بدوی انتظامی سازمان دیدار کردند.

در این دیدار که در محل دفتر آقای میرفتاح انجام شد؛ مهندس حیدری؛ رییس سازمان، ضمن تشریح جایگاه، وظایف و اختیارات قانونی سازمان در بخش کشاورزی، الزامات قانونی نظارت بر فعالیت شاغلان حرفه مهندسی کشاورزی (حقیقی و حقوقی) استان به منظور رعایت شوون شغلی و تکریم بهره‌برداران و کشاورزان توسط کلیه‌ی عوامل فنی عضو سازمان در قالب هیات بدوی انتظامی را بیان نمود.

در ادامه آقای میرفتاح؛ عضو هیأت بدوی انتظامی سازمان نیز ابراز امیدواری کرد با برگزاری منظم جلسات هیأت بدوی انتظامی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، نظارت بر فعالیت شاغلان حرفه مهندسی کشاورزی (حقیقی و حقوقی) استان در چهارچوب موازین قانونی، مقررات و نظامات دولتی، صنفی و حرفه‌ای به منظور جلوگیری از بروز تخلفات صنفی و بهبود ارایه خدمات فنی و تخصصی به متقاضیان و بهره‌برداران بخش کشاورزی بیش از پیش صورت پذیرد.

در پایان این دیدار مقرر شد، در ماه جاری اولین جلسه هیات بدوی انتظامی سازمان با حضور اعضای هیأت بدوی انتظامی استان برگزار شود.