آماده واگذاری فعالیت‌های تصدی‌گری منابع طبیعی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هستیم

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، آماده واگذاری امور و فعالیت‌های تصدی‌گری منابع طبیعی به سازمان نظام مهندسی هستیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سنم، دکتر عباسعلی نوبخت در نشست مشترک با رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور اظهار داشت: با توجه به رویکرد کاهش تصدی‌گری و محدودیت‌های موجود در بخش کشاورزی، استفاده از ظرفیت‌ شبکه‌سازی انجام شده در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برای مدیریت بهینه در عرصه‌های منابع طبیعی امری ضروری است و آمادگی داریم در قالب تفاهم‌نامه همکاری مشترک، قدم‌های اجرایی در این خصوص را محکم‌تر از قبل برداریم.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در این نشست ضمن اعلام آمادگی در خصوص پذیرش واگذاری تصدی‌گری‌ها گفت: تمامی ظرفیت‌های کارشناسی و ساختاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برای اجرای بهتر طرح‌های و پروژه‌های مرتبط در اختیار سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری می‌باشد.

شایان ذکر است مقرر شد به منظور عملیاتی شدن واگذاری فعالیت‌های تصدی‌گری در حوزه منابع طبیعی، در اسرع وقت تفاهم‌نامه همکاری مشترک، تدوین و بین دو سازمان مبادله شود.