ارتباط تصويري رييس سازمان با مدیران مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل

مهندس تقي پور؛ رییس سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي استان اصفهان در ارتباط تصویری زنده با مدیران مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی شهرستان‌های کاشان و آران ‌و بیدگل اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبيعي در ارایه خدمات الکترونیک در بخش کشاورزی پیشتاز است و با توجه به زیرساخت‌های موجود در سازمان، انجام امور و ارایه خدمات در بستر الکترونیک و فضای مجازی به ویژه در شرایط کنونی که کشور درگیر مبارزه با ویروس کرونا است، در اولویت می‌باشد.

وي تاکید کرد، با توجه به پهناور بودن استان اصفهان، سازمان مصمم است نسبت به توسعه ارایه خدمات در بستر الکترونیکی اقدام کند و از اين طریق؛ در وقت و هزینه اعضا و بهره‌برداران به منظور مراجعه به مرکز استان صرفه‌جویی شود.

رییس سازمان افزود: تغییر رویکرد در فرهنگ کار سازمانی، راهبرد جدید و جدی سازمان است تا با بهره‌گیری از خدمات برخط، برای پیشبرد امور سازمانی اقدام شود.

مهندس تقی‌پور همچنین از روند مقابله با ویروس کرونا در این دو شهرستان آگاهی حاصل کرد و توصیه کرد به صورت جدی از خروج از منزل خودداری شود و حداکثر خدمات مورد نیاز بهره‌برداران از طریق سامانه‌های سازمان ارایه شود.

در این ارتباط تصویری مدیران مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ضمن تقدیر از اقدام سازمان، گزارشی از فعالیت‌های خود ارایه کردند.