ارتباط زنده تصویری با مهندسان ناظر نظام گل‌خانه‌ای استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی سازمان روز یک‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ رییس و مدیران سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در تماسی تصویری؛ با مهندسان ناظر نظام گل‌خانه‌ای استان از طریق فضای مجازی گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار مهندس تقی پور رییس سازمان؛ ضمن تبریک آغاز سال جدید و آرزوی سلامتی برای تمام مردم دنیا، یکی از اهداف مهم سازمان در سال جدید را ارایه خدمات نوین و در بستر الکترونیک عنوان کرد و افزود: این مهم، همان‌گونه که از ابتدای سال جدید نقش به سزایی در تسهیل امور و تکریم ارباب رجوع شامل اعضا، بهره‌برداران و دستگاه‌های اجرایی داشته، موجبات افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در بخش کشاروزی که یکی از الزامات جهش تولید است را فراهم خواهد آورد.

مهندس تقی پور تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های مناسب با هدف بهره‌مندی از مزایای فضای مجازی به منظور دسترسی آسان‌تر اعضا، کارشناسان و بهره‌برداران بخش کشاورزی به خدمات مورد نیاز؛ یکی دیگر از مصادیق تسهیل‌گری امور و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه اضافی می‌باشد.

رییس سازمان با اشاره به مسوولیت مهندسان ناظر در رعایت اصول فنی و صیانت از سرمایه‌های فعالان بخش گل‌خانه اظهار داشت: سازمان با ارایه پیشنهاد به سازمان مرکزی، موضوع متناسب‌سازی تعرفه ارایه خدمات فنی و مهندسی مهندسان ناظر با مسوولیت و حجم کار ایشان را به صورت جدی دنبال خواهد کرد.

مهندس تقی‌پور تاکید کرد یکی دیگر از سیاست‌های مهم سازمان که باعث تثبیت و تحکیم جایگاه مهندسان کشاورزی در جامعه خواهد شد؛ هویت‌بخشی به پروانه‌های اشتغال صادره توسط سازمان می‌باشد به شکلی که هر یک از کارشناسان و متخصصان بخش کشاورزی به منظور ارایه خدمات تخصصی در حوزه‌های دولتی و خصوصی، موظف به ارایه پروانه اشتغال معتبر می‌باشند.

گفتنی است در این ارتباط تصویری مهندسان ناظر نظام گل‌خانه‌ای ضمن قدردانی به منظور برگزاری نشست‌های غیر حضوری در شرایط بحرانی کنونی، به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص نظارت بر مراحل مختلف ساخت سازه‌های گل‌خانه‌ای و ارایه پیشنهادهایی در خصوص حوزه فعالیت خود پرداختند.