استان اصفهان رتبه نخست تشکیل و سامان‌دهی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی کشور را کسب کرد

دکتر شاهرخ رمضان‌نژاد، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، در سومین گردهمایی روسای سازمان استان‌ها با اهدای لوح تقدیر، از استان اصفهان بخاطر کسب رتبه نخست در تشکیل مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی استان کشور تقدیر کرد.

در متن این لوح تقدیر که به رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان اهدا شد، آماده است:

جناب آقای مهدی تقی‌پور بروجنی

رییس محترم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع استان اصفهان

احتراماً، بر اساس آخرین ارزیابی که این سازمان به منظور سنجش مولفه‌های مربوط به عملکرد سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان‌ها صورت داده است، آن سازمان در زمینه “تشکیل مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی” عملکرد برتری را رقم زده و در این زمینه در میان دیگر سازمان‌های استانی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی رتبه “اول” را کسب نموده است.

بدون شک این دستاورد نشانگر تلاش بی‌شائبه آن سازمان در جهت محقق سازی فرایندهای نظام‌مند، ارایه خدمات و بالابردن سهم علم و دانش در افزایش تولیدات کشاورزی از طریق ارتقای بهره‌وری است.

ضمن تقدیر و ارج نهادن به تلاش‌های جنابعالی و همکاران محترم در احراز این رتبه و کمک به اجرای برنامه‌ها و دستیابی به اهداف و رسالت‌های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، انتظار می‌رود در ارزیابی‌های بعدی نیز این روند تداوم داشته و همزمان کسب جایگاه برتر به سایر مولفه‌های عملکردی آن سازمان تسری یابد.

امید است با اتکال به الطاف خداوند باری‌تعالی و عزم، جدیت و همکاری، در راستای ارائه خدمات ارزنده به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه کشاورزی تلاشگر کشور گرانقدر ما همواره موفق و موید باشید.

شاهرخ رمضان‌نژاد

رییس سازمان

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان، کسب این موفقیت را به کلیه اعضای سازمان تبریک عرض می‌کند.