افتتاح مراکز خدمات کشاورزي غير دولتي در بخش هاي بن رود و جرقويه به مناسبت ايام الله دهه فجر

در تقارن با دهه مبارک فجر، روز شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸، سه مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی با حضور رییس، نایب رییس، مدیر حوزه ریاست و مشاور رییس سازمان، مدیر و نماینده ولی فقیه در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان اصفهان، بخشداران، اعضای شورای شهر و بخش بن‌رود و جرقویه در استان اصفهان افتتاح شد.

در این آیین، مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی سیمین سبز اصفهان، آشیان دام سپاهان و ارگ رودشت مجوز فعالیت خود را دریافت کردند.

رییس سازمان در این آیین ضمن اشاره به نقش مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در تحقق اهداف مهندسی سازی فرایندهای تولید و تولید خدمات در بخش کشاورزی اظهار داشت، این مراکز از طریق به کارگیری کارشناسان در تخصص‌های مختلف توانسته‌اند ضمن پاسخگویی به درخواست‌های فنی تولیدکنندگان، به عنوان مشاور؛ زمینه جذب سرمایه‌گذاران جدید در بخش کشاورزی را فراهم آورده و به تبع آن فرصت‌های اشتغال در این بخش از اقتصاد کشور افزایش یابد.

مهندس تقی‌پور افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته در استان اصفهان پراکنش این مراکز در سطح استان به ویژه در زمینه صدور مجوزهای بخش کشاورزی به نحوی بوده است که به سهولت در دسترس بهره‌‌برداران می‌باشند و تولیدکنندگان عزیز بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به این مراکز خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.