برگزاری آیین افتتاح بیست و دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی اصفهان

به گزارش روابط عمومی سازمان؛ آیین افتتاح بیست و دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی اصفهان روز سه‌شنبه مورخ 23 آبان 1402 با حضور جمعی از مسوولان استانی در محل برپایی نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر طحانیان؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان ضمن عرض خوش‌آمد گویی خدمت مدعوین و همچنین شرکت‌کنندگان در این دوره از نمایشگاه کشاورزی ابراز داشت: شکل‌گیری نمایشگاه‌ها و همچنین برپایی رویدادهای مختلف در دل آنها منجر به ایجاد ارتباط دوسویه و بی‌واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در بخش‌های مختلف تولیدی خواهد شد.

وی بیان داشت : استان اصفهان یکی از استان‌های پرظرفیت در حوزه کشاورزی است و به حمدلله امسال نیز به نسبت سال گذشته افزایش 35 درصدی مشارکت‌کنندگان را شاهد می‌باشیم.

دومین سخنران مراسم افتتاحیه، آقای مهدی حسینی؛ رییس انجمن صنفی واردکنندگان سم و کود ایران بود. حسینی در سخنانش استان اصفهان را قطب کشاورزی کشور دانست و اضافه کرد: این استان همواره نقش مهم و تعیین کننده در تامین نهاده های کشاورزی کشور داشته است.

آخرین سخنران مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی اصفهان نیز رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان بود. مهندس مرادمند نیز با تشکر از دست‌اندرکاران برپایی نمایشگاه؛ بر استفاده از روش‌های مصرف بهینه آب در کشاورزی تاکید کرد و افزود: با افزایش بهره‌وری مصرف آب در بخش کشاورزی، شاهد تحول کمی و کیفی در تولید محصول و به تبع آن بهبود اقتصاد کشاورزان عزیز خواهیم بود.

گفتنی است بیست و دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی اصفهان از تاریخ 23 لغایت 26 آبان 1402 (ساعات بازدید 15 تا 21) و با حضور بیش از 100 شرکت فعال در زمینه ادوات، ماشین‌آلات، نهاده‌ها و تجهیزات گل‌خانه در محل برپایی نمایشگاه‌های استان اصفهان، میزبان کشاورزان، باغداران، شرکت‌های تخصصی کشاورزی، مهندسان کشاورزی، توزیع‌کنندگان و فروشندگان نهاده‌ها، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، دانشجویان و مؤسسات تحقیقاتی در رشته کشاورزی خواهد بود.