برگزاری جلسه اجرای دستورالعمل اعطای گواهی نامه صلاحیت اجرای پروژه های گل خانه ای و قارچ خوراکی به روش طرح و ساخت (EPC/EPCS)

جلسه اجرای دستورالعمل اعطای گواهی نامه صلاحیت اجرای پروژه های گل خانه ای و قارچ خوراکی به روش طرح و ساخت (EPC/EPCS) روز شنبه 17 خرداد 1399 با حضور رییس و معاونان سازمان و نمایندگان شرکت های پیمانکار احداث سازه های گل خانه ای استان در محل سازمان برگزار شد.

رییس سازمان در این جلسه ضمن لزوم ایجاد هماهنگی بین مهندسان مشاور، پیمانکاران و مهندسان ناظر برای حسن اجرای سازه های گل خانه ای، ابلاغ دستورالعمل اجرای پروژه های گل خانه ای و قارچ خوراکی به روش طرح و ساخت را فرصت مناسبی برای تحقق این هدف برشمرد. مهندس تقی پور با اشاره به اجرای نظام گل خانه ای از سال 1389 در استان اصفهان، تجربیات ده ساله استان در حوزه افزایش سطح کیفی سازه های گل خانه ای و رعایت اصول فنی و مهندسی در احداث گل خانه را برای اجرای دستورالعمل اجرای پروژه های گل خانه ای و قارچ خوراکی به روش طرح و ساخت بسیار موثر دانست.

مهندس بقایی و مهندس مظاهری معاون برنامه ریزی و توسعه کارآفرینی و معاون آموزشی و فنی سازمان نیز ضمن اشاره به دستورالعمل اجرای پروژه های گل خانه ای و قارچ خوراکی به روش طرح و ساخت، توضیحاتی در خصوص نحوه صدور پروانه اشتغال ، گواهی تشخیص صلاحیت و رتبه بندی و صدور گواهی EPC و EPCS ارایه کردند.

در این جلسه مقرر شد نسبت به فراخوان متقاضیان دریافت گواهی نامه صلاحیت اجرای پروژه های گل خانه ای و قارچ خوراکی به روش طرح و ساخت اقدام شود و سازمان نسبت به صدور مجوز برای متقاضیان صاحب صلاحیت اقدام کند.