برگزاری جلسه هم اندیشی در خصوص احصای وظایف تصدی‌گری منابع طبیعی و آبخیزداری به منظور واگذاری به اعضای سازمان

پیرو نشست مشترک سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان در روز سه‌شنبه مورخ 7 اردیبهشت 1400، نخستین جلسه‌ی کارشناسی در خصوص احصای وظایف تصدی‌گری قابل واگذاری به اعضای سازمان روز شنبه مورخ 18 اردیبهشت 1400با حضور معاون آموزشی و فنی، مدیر اداری و مالی، سرپرست مدیریت صدور پروانه های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و معاون فنی و رییس اداره جنگل‌کاری و جنگل‌داری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه در خصوص موضوعات:

اعلام نیروی انسانی مورد نیاز در سطح شهرستان‌ها به منظور تهیه‌ی طرح‌های منابع طبیعی و نظارت بر آن‌ها از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان.

برگزاری دوره‌های آموزشی بازآموزی و نوآموزی تهیه‌ی طرح‌های منابع طبیعی و نظارت بر آن توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری.

نحوه‌ی عضویت اعضای دارای پروانه اشتغال از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در صندوق حمایت از توسعه‌ی منابع طبیعی.

ارسال جدول پراکنش اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به تفکیک شهرستان و مقطع تحصیلی به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری.

بحث و تبادل نظر انجام شد.