برگزاری جلسه هم اندیشی در خصوص عملکرد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی استان اصفهان

جلسه هم ­اندیشی در خصوص عملکرد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی استان اصفهان روز یک­شنبه مورخ 3 خرداد ۱۴۰۰ با حضور معاون و کارشناسان معاونت برنامه ­ریزی و توسعه کارآفرینی سازمان و روسای انجمن­ های صنفی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی استان در محل سازمان برگزار شد.

مهندس بقایی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌کارآفرینی سازمان در این جلسه اظهار داشت: رسالت اصلی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان بزرگترین تشکل تخصصی و حرفه‌ای غیردولتی کشور در بخش کشاورزی، افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی بر پایه دانش محوری و با تکیه بر اصول فنی و مهندسی بوده و این مهم با استفاده از ظرفیت بالای مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی حاصل خواهد شد.

وی افزود: برگزاری جلسات با روسای انجمن‌های صنفی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی استان به صورت مدون و برنامه‌ریزی شده موجبات شناسایی موانع تولید در بخش کشاورزی و پشتیبانی از بهره ­برداران  بخش کشاورزی و نیز افزایش کارایی سازمان برای ارایه خدمات مطلوب به بهره ­برداران خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌کارآفرینی سازمان خاطر نشان کرد افزایش تعاملات روسای انجمن‌های صنفی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی با مدیریت‌های جهادکشاورزی در شهرستان ها موجبات مانع‌زدایی از فرآیند صدور پروانه‌های بخش کشاورزی را فراهم خواهد آورد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه مقرر شد :

1- روسای انجمن‌های صنفی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی استان گزارش نظارت بر عملکرد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی مناطق تحت پوشش خود اقدام را در بازه­های زمانی یک ماهه به سازمان منعکس نمایند.

2-  روسای انجمن‌های صنفی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی استان نسبت به شناسایی موانع، مشکلات و چالش ­های موجود در مسیر تولیدات کشاورزی در سطح شهرستان­ ها اقدام و نتایج را به صورت مکتوب و مستند به سازمان ارایه نمایند.

3- سازمان در خصوص برگزاری جلسه با روسای انجمن‌های صنفی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی استان در بازه­های زمانی یک ماهه برنامه ­ریزی­ های لازم را صورت دهد.

4- روسای انجمن‌های صنفی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی استان نسبت به برنامه­ ریزی درخصوص انتخاب نماینده کانون انجمن های صنفی مراکز خدمات کشاورزی استان اقدام و در اسرع وقت نتیجه را به سازمان منعکس کنند.