برگزاری دوره‌ی آموزشی ملی آنلاین “تهیه طرح‌های توجیهی، فنی و اقتصادی گل‌خانه”

به گزارش روابط عمومی سازمان به نقل از معاونت آموزشی، فنی و پژوهشی؛ سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در نظر دارد دوره‌ی آموزشی ملی آنلاین “تهیه طرح‌های توجیهی، فنی و اقتصادی گل‌خانه” را برگزار ‌کند.

علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آموزشی در کل کشور می‌توانند، از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت لغایت دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۱۳ الی ۱۴:۳۰ به مدت ۱۲ ساعت، در دوره‌ی آموزشی ملی آنلاین با عنوان “تهیه طرح‌های توجیهی، فنی و اقتصادی گل‌خانه” شرکت نمایند.

لازم به ذکر است؛ پیش‌نیاز حضور در این دوره ی آموزشی، گذراندن دوره‌ی آموزشی “اصول طرح‌نویسی عمومی” می‌باشد.

گفتنی است، افرادی که تمایل به اخذ صلاحیت در زمینه‌ی طرح‌نویسی واحدهای گل‌خانه‌ای دارند؛ ملزم به گذراندن دوره‌ی آموزشی تهیه‌ نقشه‌ نیز می‌باشند.

شایان ذکر است کلاس مجازی در حقیقت شبیه‌سازی یک کلاس در فضای اینترنتی است که در این برهه حساس و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به حضور در دوره های آموزشی آنلاین، برای اطلاع از نحوه ورود به کلاس و پیش‌نیازهای نرم‌افزاری میتوانند به لینک https://b2n.ir/052838 مراجعه و همچنین از طریق مراجعه به سامانه آموزش به نشانی sanka.agrieng.org می توانند در این دوره ها ثبت نام نمایند.