برگزاری دومین جلسه با مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان

صبح روز پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ رییس، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کارآفرینی و مدیر حوزه ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان با مدیرعامل و معاونین صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این جلسه آقای مهدوی هزاوه مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان ضمن خوش آمدگویی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ابراز داشت: نگاه صندوق کارآفرینی امید به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی؛ نگاهی کاملا تخصصی و کارشناسی می باشد و از این رو معتقدیم این سازمان با بکارگیری مهندسان متخصص و متعهد می تواند کمک شایانی در امر نظارت بر صحت طرح های توجیهی- اقتصادی ارسالی از طرف متقاضیان دریافت تسهیلات به مجموعه صندوق کارآفرینی امید داشته باشد.

وی افزود: صندوق کارآفرینی امید استان در راستای تحقق شعار جهش تولید و همچنین افزایش رونق تولید در بخش کشاورزی، با تمام توان با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همکاری خواهد کرد.

در ادامه ی جلسه، مهندس تقی پور رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: همراهی و همکاری مجموعه ارزشمند صندوق کارآفرینی امید استان با سازمان نظام مهندسی کشاورزی باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه مضاعف در بین اعضای سازمان، متخصصان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی خواهد شد.

وی بیان داشت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در خصوص نظارت دقیق بر حسن استفاده از تسهیلات اعطایی توسط صندوق به کارشناسان و اعضای دارای پروانه اشتغال معتبر از سازمان، آمادگی خود را اعلام میدارد.

مهندس بقایی معاون برنامه ریزی و توسعه کارافرینی سازمان نیز با اشاره به اینکه یکی از رسالت های سازمان نظام مهندسی کشاورزی افزایش سطح کمی و کیفی ارایه خدمات به بهره برداران و تولیدکنندگان حوزه کشاورزی می باشد، خواستار واگذاری تسهیلات کم بهره اعطایی از طرف صندوق کارآفرینی امید به طرح های توجیهی و فنی که توسط مهندسان کشاورزی دارای پروانه اشتغال معتبر (صادره توسط سازمان) تهیه می شوند، شد.

لازم به ذکر است در انتهای این جلسه؛ پیشنهاد اعطای تسهیلات ارزان قیمت از منابع مختلف و به منظور تکمیل و تجهیز مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی تابعه سازمان در قالب انعقاد تفاهم نامه مشترک با صندوق کارآفرینی امید ارایه و تصمیم گیری در این خصوص به جلسه بعدی موکول شد.