برگزاری نخستین ارتباط زنده تصویری روسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان‌های اصفهان و مازندران

به گزارش روابط عمومی سازمان، مهندس تقی‌پور؛ رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در ارتباط زنده تصویری با دکتر خورشیدی رییس سازمان استان مازندران گفتگو کرد.

در ابتدای این ارتباط زنده تصویری که با حضور معاونین و مدیران دو سازمان و به منظور تبادل نظر در خصوص اقدامات انجام شده توسط دو استان برقرار شد؛ دکتر خورشیدی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان؛ ابراز امیدواری کرد این ارتباط، مقدمه‌ای برای شکل‌گیری ارتباطات تصویری و تبادل نظر بین سازمان استان‌های دیگر نیز باشد.

رییس سازمان استان مازندران گفت: با توجه به این که سازمان‌های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، خود اتکا بوده و در این راستا به موفقیت‌های چشمگيری نیز دست یافته‌اند، امیدواریم بتوانیم با تمام توان از فرصت‌های پیش رو به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: تکاپو و تلاش استان اصفهان در پیشتازی امور، انگیزه بسیار بالایی برای رقابت بین سایر استان‌ها بوجود آورده که این رقابت سازنده می‌تواند کمک شایانی به پیشبرد امور و در نهایت افزایش سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به اعضا نماید.

در ادامه این ارتباط تصویری برخط، مهندس تقی پور؛ رییس سازمان استان اصفهان نیز ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی مردم جهان و قبولی طاعات و عبادات هم‌وطنان عزیز در ماه میهمانی خدا، ابراز داشت: تلاش خستگی‌ناپذیر و پیگیری‌های مستمر در کنار پویایی و خلاقیت؛ راه دست‌یابی به جهش تولید می‌باشد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین راه‌های دست‌یابی به افزایش عملکرد کمی و کیفی در تولید محصولات کشاورزی، تربیت کارآفرینان ماهر و توانمند می‌باشد و خداوند متعال را شاکریم که حضور کارآفرینان متبحر در استان اصفهان باعث شده تا این استان در زمینه تولید محصولات پروتئینی رتبه نخست و همچنین در زمینه تولید محصولات گل‌خانه‌ای در زمره ۳ استان برتر کشور باشد.

مهندس تقی‌پور هم‌چنین در خصوص اقدامات سازمان در اجرای نظام گل‌خانه‌ای، سامان‌دهی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی، مراکز خدمات فنی و تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی، صدور نخستین مجوز پایانه صادرات گل و گیاه زینتی توسط سازمان و اجرای قراردادهای افزایش بهره‌وری بین کارشناسان سازمان و بهره‌برداران توضیحاتی ارایه کرد.

لازم به ذکر است در این ارتباط زنده تصویری مباحثی از قبیل:

– روش‌های نوین احداث گل‌خانه

– تجربه های موجود در زمینه کشاورزی قراردادی (سهم بری دانش از تولید)

– پیگیری اجرای تبصره ۳ ماده ۸۳ آیین‌نامه اجرایی قانون تاسیس سازمان

– سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های اقتصادی

– و استفاده از امکانات خدماتی رفاهی موجود در دو استان

بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.