تقدیر مسوولان ملی و استانی از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع کشاورزی اصفهان

به گزارش روابط عمومی سازمان، مسوولان ملی و استانی از جمله معاون محترم امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی، معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رییس محترم سازمان جهادکشاورزی استان ضمن حضور در غرفه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع کشاورزی؛ با ثبت دست‌نوشته‌هایی از فعالیت‌ها، پیگیری‌ها و تلاش‌های مستمر و مجدانه سازمان در خصوص بهبود و ارتقای کمی و کیفی ارایه خدمات در حوزه کشاورزی تقدیر و تشکر کردند.

باسمه‌تعالی

کارها باید به دست متخصصین کشور سپرده شود. چه بهتر که فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی در این حوزه وارد عمل شوند. خوشبختانه سازمان نظام مهندسی [کشاورزی و منابع طبیعی] در این چند سال اخیر وارد عملیات شده است که هم از طرف دولت و هم از طرف عزیزان باید تقویت و تداوم داشته باشد.

علیرضا مهاجر

معاون زراعت وزارت جهادکشاورزی

باسمه‌تعالی

در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ توفیق شد از نمایشگاه کشاورزی استان بازدید نمودم و بسیار خرسند شدم از این حجم تلاش و مجاهدت. از عزیزان سخت‌کوش سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان سپاسگزارم به ویژه در تسهیل صدور مجوزها و حرکت به سمت الکترونیکی شدن کل فرآیندها.

خداوند توفیقتان را روزافزون نمایند.

امیررضا نقش

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان

باسمه‌تعالی

از زحمات همکاران عزیز و بزرگوار سازمان نظام مهندسی کشاورزی در خدمت به بهره‌برداران بخش کشاورزی از جمله تسهیل در صدور مجوزهای متنوع نهایت تقدیر و تشکر را می‌نمایم.

امیدوارم موفق و پیروز باشید.

مهرداد مرادمند

رییس سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان