تولید محصولات گواهی شده کشاورزی با نظارت مستقیم مدیران کنترل کیفی عضو سازمان

جلسه هم‌اندیشی در خصوص تهیه قرارداد كنترل كيفيت محصولات گواهی شده کشاورزی روز چهار‌شنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ با حضور رییس، معاون آموزشی و فنی و مجری امور شاغلین حرفه‌ای سازمان، مشاور سلامت و رييس گروه محيط زيست و سلامت غذا سازمان جهادكشاورزی و نماینده مديران كنترل كیفی محصولات گواهی شده كشاورزی استان اصفهان در محل سازمان برگزار شد.

در این جلسه به بررسی مفاد و تبصره‌های موجود در قرارداد كنترل كيفيت محصولات گواهی شده کشاورزی که پیش‌نویس آن توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تنظیم شده بود پرداخته شد.

این قرارداد به منظور ارایه خدمات کارشناسی، مشاوره‌ای، آموزشی و ارایه توصیه‌های فنی و مهندسی در تولید انواع محصولات کشاورزی، زراعی، باغی، گل‌خانه‌ای، دام، طیور، شیلات و آبزیان، قارچ خوراکی و… بین مدیر کنترل کیفی و کارفرما با هدف اصلاح روش‌های تولید، ارتقای بهره‌وری، افزایش عملکرد در واحد سطح، بهبود کیفیت محصول و در نهایت تولید محصولات گواهی شده منعقد می‌شود.

در این جلسه مقرر شد قرارداد مديران كنترل كيفيت محصولات گواهی شده کشاورزی در چهار بخش محصولات باغی و زراعی، محصولات گل‌خانه‌ای و قارچ خوراکی، شیلات و آبزیان، دام و طیور و با تاکید بر جایگاه پروانه اشتغال سازمان و با رویکرد سهم‌بری دانش از تولید تنظيم و در راستای تولید انواع محصولات گواهی شده کشاورزی استفاده شود.

همچنین مقرر شد به منظور بازآموزی مدیران کنترل کیفی سالیانه دوره‌های آموزشی مورد نیاز به صورت حضوری و مجازی توسط معاونت آموزشی و فنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شود.