جلسه هماهنگی صدور مجوز مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی شهرستان چادگان

روز شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ جلسه هماهنگی صدور مجوز مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی شهرستان چادگان با حضور رییس و معاونین سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان چادگان برگزار شد.

رییس سازمان در این جلسه ضمن تبیین نقش مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی به عنوان کانون‌های اشاعه دانش در بخش کشاورزی، به نقش و جایگاه پروانه اشتغال سازمان در انجام فعالیت‌های فنی و مهندسی بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود با استقرار سامانه سانکا اهدافی از جمله توزیع عادلانه فرصت‌های شغلی، تحقق عدالت حرفه‌ای با شفاف‌سازی و الکترونیکی کردن ارجاع کار، تسهیل و تسریع در ارایه خدمات به کلیه متقاضیان محقق شده است.

مهندس تقی پور با اشاره به برنامه هر دهستان یک مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی، لزوم توسعه متوازن این مراکز برای افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی را مورد تاکید قرار داد.

مهندس بقایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه کارآفرینی سازمان نیز توضیحاتی در خصوص برنامه‌های سازمان در نظارت بر عملکرد مراکز و ایجاد فضای رقابت سالم برای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات آن‌ها ارایه کرد.

مهندس مظاهری معاون آموزشی و فنی سازمان نیز تاکید کرد با ایجاد زیرساخت‌های آموزش‌های مجازی، هدف تمرکززدایی در ارایه خدمات آموزشی به اعضا برای دوره‌هایی که فاقد سرفصل‌های عملیاتی است، محقق شده و نتایج ارزیابی‌های انجام شده در این خصوص مثبت بوده است.

مهندس حاجتی مدیر جهادکشاورزی شهرستان چادگان نیز با اشاره به ظرفیت‌های بخش کشاورزی این شهرستان ضمن تشکر از همراهی و تعامل سازنده سازمان با مجموعه سازمان جهادکشاورزی استان، آمادگی خود برای همکاری در تحقق اهداف سازمان در ارایه خدمات فنی و مهندسی از طریق مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی به بهره‌برداران را اعلام کرد.

در این جلسه در خصوص وضعیت استقرار مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در شهرستان چادگان تصمیماتی اتخاذ گردید.