در دیدار رییس سازمان شیلات ایران با رییس سازمان نظام مهندسی كشاورزی و منابع طبیعی کشور تاکید شد: رفع موانع تولید، جهش تولید را رقم خواهد زد

در دیدار رییس سازمان شیلات ایران با رییس سازمان نظام مهندسی كشاورزی و منابع طبیعی کشور بر این که رفع موانع تولید جهش تولید را رقم خواهد زد، تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سنم، حجت اله علی‌محمدی رییس سازمان نظام مهندسی كشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران امروز ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با سید حسین حسینی معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران، دیدار و گفتگو كرد.

معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران، در این نشست بر ایجاد روحیه جهادی برای تحقق شعار سال ” جهش تولید با مشاركت مردمی”  تاكید كرد و گفت: با مشاركت مردم و جامعه صیادی كشور، باید موانع موجود احصاء و نسبت به رفع آن اقدام شود.

سید حسین حسینی افزود: رفع موانعی همچون كاهش تعرفه های مربوط به تمدید پروانه در حوزه پرورش میگو و پرورش ماهی در دریا(قفس) بطور قطع خواهد توانست به تولید، جهش بخشیده وكشور را به سمت خود اتكایی پیش برد.

رییس سازمان نظام مهندسی كشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست گفت: حوزه شیلات در تمامی فرایندها همكاری های لازم را داشته است زیرا مهارت آموزی در مزارع آبزی پروری با حضور میدانی امكان پذیر است.

حجت اله علی‌محمدی افزود: برای توسعه مشاركت های جامعه صیادی، در صورت لزوم و با هماهنگی معاونت توسعه آبزی پروری سازمان شیلات ایران، نسبت به ویرایش و یا اصلاح دستورالعمل ها اقدام خواهد شد.