دیدار صمیمی مسوولان سازمان با معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان

روز شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ مسوولان سازمان با حضور در دفتر معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان ضمن تبریک انتصاب ایشان در خصوص همکاری‌های مشترک به گفتگو پرداختند.

در این دیدار مهندس تقی‌پور، رییس سازمان ضمن تاکید به این‌که تسهیل شرایط صدور مجوز و پروانه‌ها به ویژه مجوز فعالیت واحدهای تولید محصولات گل‌خانه‌ای در اولویت اقدامات این سازمان قرار گرفته است، اظهار داشت: با پیگیری‌های سازمان مرکزی و به همت کارکنان سازمان و کارشناسان شاغل در مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی استان، زمان صدور مجوز فعالیت گل‌خانه‌ای در سه ماهه نخست سال ۱۳۹۸ نسبت به سه ماهه پایانی سال ۱۳۹۷ کوتاه‌تر شده و تلاش خواهد شد این زمان بیش از پیش کاهش یابد. رییس سازمان با اشاره به نقش شبکه گیاه‌پزشکی اظهار امیدواری کرد در سایه تعامل و همراهی بتوان نقش و رسالت اصلی کارشناسان گیاه‌پزشکی به ویژه کلینیک‌های گیاه‌پزشکی را حمایت کرد.

مهندس رستمی، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز با تشکر از اقدامات صورت پذیرفته توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، بر لزوم تعامل و همراهی در تحقق سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در حوزه تولیدات گیاهی تاکید کرد و افزود؛ نقش سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به ویژه در امور فنی و مهندسی در بخش کشاورزی بسیار مهم است و استقرار مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در نقاط مختلف استان نیز فرصت مناسبی برای ارایه خدمات به بهره‌برداران است و البته تعامل این مراکز با مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها برای آگاهی از سیاست‌های وزرات جهاد کشاورزی و هم‌افزایی برای انجام بهتر وظایف، ضروری است.

مهندس رستمی در خاتمه آمادگی کامل معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان را برای توسعه همکاری‌ها با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اعلام کرد.