لزوم استفاده از ظرفیت‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی در برون‌سپاری فعالیت‌های تصدی‌گری محیط زیست

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با رییس سازمان مرکزی: در برون‌سپاری فعالیت‌های تصدی‌گری محیط زیست باید از ظرفیت‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سنم، دکترعلی سلاجقه در دیدار با رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی به عنوان یک نهاد مردمی در حوزه محیط زیست، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های کارشناسی موجود در این سازمان فنی و تخصصی، آمادگی داریم امور نظارتی سازمان حفاظت محیط زیست در واحد‌های صنعتی را به این سازمان واگذار نماییم.

سلاجقه با اشاره به ضرورت مطالبه‌گری سازمان نظام مهندسی تصریح کرد: به عنوان یک دستگاه نظارتی، پیگیر واگذاری امور تصدی‌گری دستگاه‌های اجرایی در حوزه محیط زیست به سازمان نظام مهندسی خواهیم بود.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در این دیدار گفت: سازمان نظام مهندسی با تمام ظرفیت‌های کارشناسی و ساختاری موجود در زمینه محیط زیست، به عنوان یک بازوی اجرایی و نظارتی قوی در خدمت سازمان حفاظت محیط زیست برای اجرای بهتر وظایف و اختیارات نظارتی در حوزه‌های مختلف می‌باشد.

علیمحمدی تصریح کرد: با توجه به وظایف و اختیارات سازمان نظام مهندسی در حوزه محیط زیست، با احصاء و شناسایی زمینه‌های همکاری و امور قابل واگذاری، قدم مهمی در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای دانش آموختگان رشته‌های محیط زیست برداشته می‌شود.