سازمان نظام مهندسی کشاورزی با همکاری موسسه تحقیقات خاک و آب کشور برگزار می کند: کارگاه مهارت آموزی نسخه نویسی کودی

کارگاه مهارت آموزی نسخه نویسی کودی (عمومی) توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و استان خراسان رضوی با همکاری موسسه تحقیقات خاک و آب کشور به صورت حضوری به مدت یک هفته در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی به نشانی مشهد، بزرگراه شهید کلانتری، حدفاصل میدان تلویزیون و تقاطع جهاد توسط اساتید مجرب با ماهیت کاملا کاربردی و عملیاتی برگزار می شود. در این دوره آموزشی که به صورت کاملا مهارتی و عملیاتی برگزار می شود، از اساتید بسیار مجرب بهره خواهد جست تا توانمندی لازم در فراگیران به منظور توصیه بهینه کودی و تعیین مقدار، نوع، زمان و روش مصرف کودها ایجاد شود.

 ظرفیت پذیرش دوره: حداکثر 40 نفر

 مهلت ثبت نام: تا تاریخ 1 آبان ماه 1402

 زمان برگزاری دوره: شنبه 6 لغایت پنج شنبه 11 آبان ماه 1402

 نحوه ثبت نام:

 اعضای سازمان نظام مهندسی از طریق سامانه سانکا به نشانی   https://sanka.agrieng.org

 غیراعضا از طریق سامانه آموزش به نشانی    https://lms.agrieng.org

 شایان ذکر است امکان اسکان فراگیران در مرکز آموزش وجود دارد و متقاضیان می توانند در صورت تمایل از امکانات رفاهی این مرکز جهت اسکان بهره مند شوند (در صورت ثبت نام با اسکان). ضمنا پذیرایی میان وعده، ناهار، سرویس ایاب و ذهاب جهت بازدیدهای میدانی و اهدای بسته آموزشی به فراگیران بعلاوه وعده غذایی شام و صبحانه و شارژ اتاق مخصوص افرادی که متقاضی اسکان در مرکز هستند، در برنامه برگزاری دوره لحاظ شده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند در گروه مجازی تشکیل شده در ایتا به نشانی زیر عضو شوند. همچنین شماره تماس 05138446090 داخلی 24  پاسخگو سوالات متقاضیان خواهد بود.

https://eitaa.com/joinchat/473104934C6a4e43d173