شرايط انتخاب پيمانكاران نظام گل‌خانه‌ای در سامانه سانكا فراهم شد

با ابلاغ رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور شرايط انتخاب پيمانكاران در سامانه سانكا فراهم شد

به منظور نظام‌بخشی در ساخت و احداث واحد گل‌خانه‌ای، تحقق سیاست‌های مجرط توسعه گل‌خانه‌های كشور، فراهم‌آوری پیاده‌سازی استاندارها و موازین فنی و مهندسی، جلوگیری از ورود و مداخله اشخاص فاقد صلاحیت، سهولت انتخاب پيمانكاران و تقويت رقابت سازنده، شرايط انتخاب پيمانكاران در سامانه سانكا فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سنم، رییس سازمان مرکزی در ابلاغیه ارسالی به واحدهای استانی آورده است: امكان انتخاب پيمانكار واجد صلاحیت ساخت و احداث گل‌خانه از سوی متقاضيان و سرمايه‌گذاران به صورت برخط فراهم است و می‌بايست از اين طريق نسبت به انتخاب پيمانكار مورد نظر اقدام نمايند.

بر این اساس، پیمانكار منتخب سرمایه‌گذار، موظف است نسبت به تکمیل مدارک و بارگذاری قرارداد در کارتابل عضويت خود در سانکا اقدام نموده و گزارش‌های لازم را ثبت نمايد، در غير اين صورت از سامانه حذف می‌شود.

طبق این ابلاغیه، پروانه بهره‌برداری برای دارندگان پروانه تاسیس تنها در چارچوب ضوابط فوق‌الاشاره امكان‌پذیر می‌باشد.

شایان ذکر است، امكان اخذ و پرينت لحظه‌ای “گواهی صلاحیت ساخت واحد گل‌خانه‌ای” برای پیمانكاران واجد صلاحيت در کارتابل عضویت به صورت برخط فراهم می‌باشد و پیمانكاران می‌توانند اين خدمت را به صورت غیرحضوری دريافت و به بانک‌ها، موسسات اعتباری و ساير دستگاه‌های ذی‌ربط ارایه نمایند.