شرکت تعاونی شهرک گل‌خانه‌ای خمینی‌شهر تاسیس می‌شود

رییس و سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان به همراه معاون بهبود تولیدات گیاهی و مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان در تاریخ ۱۹مهر۱۴۰۰ با حضور در شهرک گل‌خانه‌ای خمینی‌شهر، ضمن بازدید از فعالیت واحدهای مستقر در شهرک، مشکلات موجود که توسط هیات امنای این شهرک مطرح شد را استماع و راه‌کارهای لازم برای رفع این مشکلات را مطرح کردند.

در این بازدید مقرر شد به منظور انسجام‌بخشی بیشتر اعضای شهرک، شرکت تعاونی شهرک گل‌خانه‌ای خمینی‌شهر با همکاری سازمان تعاون روستایی استان تشکیل شود.

لازم به ذکر است شهرک گل‌خانه‌ای خمینی‌شهر با هدف ایجاد فرصت اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی بخش کشاورزی بومی این شهرستان در مساحت ۱۷ هكتار مشتمل بر ۱۸ واحد گل‌خانه با اعتباری قریب به هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و یك میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبار بخش خصوصی و سه میلیارد ریال تسهیلات بانكی در محله قرطمان خمینی‌شهر در بهمن ماه ۱۳۹۵ کلنگ‌زنی و در مهر ماه سال ۱۳۹۷ با حضور وزیر جهادکشاورزی و مسوولان ملی و استانی افتتاح شد.

مراحل فراخوان کارشناسان، امتیازبندی، معرفی به سازمان جهادکشاورزی، نظارت بر احداث سازه‌ و صدور مجوز واحدهای مستقر در شهرک توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان صورت پذیرفته است و این شهرک توانسته است برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی كند.