نشست هم‌اندیشی رییس و مدیران سازمان با مهندسان ناظر نظام گل‌خانه‌ای استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی سازمان، روز پنجشنبه مورخ 30 فرورین 1403 جلسه‌ بررسی مشکلات و مسایل مربوط به حوزه نظارت بر احداث سازه‌های گل‌خانه‌ای استان با حضور رییس، مدیر صدور مجوزها و پروانه ها و همچنین کارشناس مسوول امور گل‌خانه و قارچ خوراکی سازمان و همچنین مهندسان ناظر نظام گل‌خانه‌ای استان اصفهان در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد.

در این جلسه مهندس حیدری، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ضمن عرض تبریک به مناسبت سال جدید ابراز داشت: با توجه به سیاست‌های اجرایی سازمان در دوره ششم؛ ابلاغی رییس سازمان مرکزی، رعایت کامل و دقیق ضوابط و مقررات و همچنین دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های سازمان جز وظایف یکایک عوامل فنی و اجرایی سازمان خواهد بود.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین وظایف سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در قبال عوامل فنی- مهندسی سازمان؛ که در بخش‌های مختلف کشاورزی استان مشغول به فعالیت می‌باشند، حفظ صیانت، کرامت و امنیت شغلی ایشان بوده که در جهت عمل به این وظایف از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

لازم به ذکر در این جلسه در خصوص مباحثی از جمله:

  • پیشنهاد پیگیری اصلاح تعرفه نظارت بر پروژه‌های ساخت و احداث گل‌خانه
  • بررسی مسایل و مشکلات مهندسان ناظر نظام گل‌خانه‌ای استان در خصوص ارجاع کار در سامانه سانکا
  • رعایت ضوابط حسن انجام کار توسط مهندسان ناظر نظام گل‌خانه‌ای استان

بحث و تبادل نظر انجام گرفت.

گفتنی است در پایان این جلسه و با پیشنهاد رییس سازمان، 3 نفر از مهندسان ناظر، به منظور پیگیری و انجام امور صنفی و اداری مربوطه، به عنوان نماینده از طرف مهندسان ناظر نظام گل‌خانه‌ای استان انتخاب و معرفی شدند.