هیأت نظارت مرکزی صحت برگزاری  ششمین دوره انتخابات شوراهای استانی در ۲۲ استان را تأیید کرد

رییس هیأت نظارت مرکزی بر انتخابات گفت: هیأت نظارت مرکزی، صحت ششمین دوره انتخابات شوراهای استانی در ۲۲ استان را تأیید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سنم، دکتر ماکان موسوی ضمن اشاره به فرآیند بررسی پرونده های انتخاباتی ششمین دوره انتخاابات شوراهای استانی اظهار داشت: هیأت نظارت مرکزی با توجه به زمان بندی اعلام اعتراضات و رسیدگی به شکایات، از ۱۰ تیرماه ۱۴۰۲ به طور فشرده در حال بررسی پرونده های انتخاباتی و شکایات و اعتراضات واصله از استان‌ها می باشد.

وی افزود: در این مرحله،  صحت برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای استانی در ۲۲  استان مورد تأیید هیأت نظارت مرکزی قرار گرفت و پرونده انتخاباتی بقیه استان ها نیز با توجه به شکایات واصله از طرف اعضای سازمان و کاندیداها، در حال بررسی می باشد که به محض اتمام فرآیند بررسی، نتیجه حاصله اطلاع رسانی خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: تمام تلاش هیأت نظارت و کمیته اجرایی مرکزی، برگزاری سالم و پرشور انتخابات در دوره ششم بوده است و  تمامی شکایات و اعتراض های  واصله از استانها ، با دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و رعایت و اجرای ایین نامه و اطلاعیه های مشترک ابلاغی ملاک تصمیم گیری در فرایند تایید و حسن برگزاری انتخابات خواهد بود.