پيام تبريک رييس سازمان؛ به مناسبت گراميداشت روز ملي مهندسي

پيام تبريک مهندس تقي پور؛ رييس سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي استان اصفهان، به مناسبت گراميداشت روز ملي مهندسي.

به نام خدا

پنجم اسفند، زادروز دانشمند فرزانه خواجه نصیرالدین طوسی که به نام “روز ملی مهندسی” نام­گذاری شده است را خدمت جامعه­ی مهندسان کشور، مهندسان کشاورزی و به ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان، صمیمانه تبریک و شادباش عرض می­کنم. مهندسانی که در استقلال و امنیت غذایی کشور، نقشی مهم و حیاتی ایفا می­کنند. 

یقیناً بخش قابل توجهی از توفیقات قریب به دو دهه­ی اخیر، در رشد شاخص­های کمی و کیفی تولیدات بخش کشاورزی مرهون پژوهش­ها، مدیریت و ایجاد زمینه­ی هم­افزایی دانش مهندسان و تجربه­ی بهره­برداران از طریق سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بوده است.

این­جانب ضمن قدردانی از کلیه­ی اعضای محترم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان که با تلاش­های خود، مهندسی سازی فرایندهای تولید و خدمات در بخش کشاورزی را سبب­ساز شده و افتخارات قابل تحسینی را در این بخش برای استان پهناور اصفهان رقم زده­اند، امید دارد مسوولین محترم کشور به ویژه در قوای مقننه و مجریه با حمایت­های خویش، بخشی از تلاش­های مهندسان کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست و اعضای خانواده­ی بزرگ سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را پاسخ­گو باشند.

سلامتی، توفیق، بهروزی و عزت کلیه­ی مهندسان و تلاش­گران عرصه­ی تولید و خودکفایی ایران عزیز را از خداوند متعال خواستار است.

                                                              مهدی تقي ­پور بروجنی
      رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان