پیام تبریک رییس سازمان به مناسبت بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی

مهندس تقی پور، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان با ارسال پیامی، هفته جهاد کشاورزی را به تمامی جهادگران خدوم بخش کشاورزی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

به نام خالق روزی دهنده مهربان

وَهُوَ الَّذِی أَنزَلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَخْرَ‌جْنَا بِهِ نَبَاتَ كُلِّ شَیءٍ فَأَخْرَ‌جْنَا مِنْهُ خَضِرً‌ا نُّخْرِ‌جُ مِنْهُ حَبًّا مُّتَرَ‌اكِبًا

و هم اوست خدایی که از آسمان آبی فرو بارید پس هر نبات را بدان رویاندیم و سبزه ها را از زمین برون آوردیم و از آن سبزه ها دانه هایی که بر روی هم چیده شده بیرون آریم (سوره انعام آیه ۹۹)

چه زیبا و دلنشین خواهد بود آن هنگام كه كشاورز پرتلاش، با افتخار به حاصل دسترنج خود می‌نگرد و خاضعانه به واسطه تولید محصولی برای عزت و سربلندی و تامین امنیت غذایی کشور، شکر خداوند روزی‌رسان مهربان را به جا می‌آورد.

كشاورزان؛ سرمایه‌های بی‌نظیر و بی‌ادعای الهی هستند كه بشریت برای داشتن نعمت زندگی و حیات؛ به وجود نازنینشان مدیون و محتاج است.

یقینا افزایش ضریب نفوذ دانش و فناوری و تقویت جریان ورود سرمایه‌های مردمی به بخش کشاورزی لازمه تحقق جهش تولید و موجب ارتقای سطح كمی و كیفی تولیدات كشاورزی و دستیابی به قله‌های رفیع خودكفایی خواهد شد.

این‌جانب ضمن تبریک هفته جهادكشاورزی به كشاورزان پرتلاش، همکاران وزرات جهادکشاورزی، کارشناسان كشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست؛ از خداوند متعال سربلندی، عزت و توفیق روزافزون برای تلاش‌گران بخش کشاورزی کشور خواستار است.

مهدی تقی‌پور بروجنی

رییس سازمان نظام مهندسی كشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان