پیام تبریک رییس سازمان به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی و حلول سال 1403 هجری خورشیدی

به گزارش روابط عمومی سازمان، مهندس ایرج حیدری؛ رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی و حلول سال 1403 هجری خورشیدی را به تمامی مهندسان و متخصصان حوزه کشاورزی و منابع طبیعی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

به نام خدای بهار آفرین

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

آغاز فصل بهار و رویش دوباره‌ی گیاهان، یادآور قدرت سرمد یگانه خالق جهان هستی بوده و این مهم را یادآور می‌شود که تحول در زندگی مانند تحول در طبیعت می‌تواند باعث نوآوری، پویایی و در نتیجه تعالی و کمال روح و جسم آدمی گردد.

نوروز این جشن کهن و باستانی، برای ما نماد پیوند بین اقوام ایران زمین بوده که هر ساله و در ابتدای فصل بهار و نو شدن طبیعت آن را جشن گرفته و از آن به خوش یمنی و قداست یاد می‌نماییم.

شادی و نشاط، به تن کردن لباس‌های تمیز و فاخر و دید و بازدیدهای خویشاوندی از جمله آداب و رسوم کهن و ارزشمند مردمان این مرز و بوم بوده که تمامی آنها نشان از اهمیت موضوع در خصوص اهتمام ورزیدن انسان به تغییر و تحول در زندگی خویش می‌باشند.

اینجانب فرا رسیدن بهار طبیعت، نوروز باستانی و همچنین آغاز سال 1403 هجری خورشیدی که مقارن شده با ماه پُر خیر و برکت رمضان را خدمت یکایک مردم عزیز ایران بالاخص جامعه بزرگ و فرهیخته مهندسان کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست کشور تبریک و تهنیت عرض کرده، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در این روزها و شب‌های ارزشمند؛ از درگاه خداوند باری‌تعالی برای همگان در سال جدید سلامتی، آرامش، به‌روزی و توفیق روز افزون در مراحل مختلف زندگی مسئلت می‌نمایم.

ایرج حیدری
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان